Old dutch Forum: Algemeen
Dit forum is gesloten. Het nieuwe is hier te vinden. Er is wel nieuwe registatie nodig. ExcusesTerug naar de Forum Lijst >> Terug naar de Lijst Onderwerpen >> Bekijk alle berichten
links naar aanbieder wrappen
Ingezonden zondag, 04 juli 2010 door hans pumpel
Hoi Bram,
Ten eerste, prima component. is precies wat ik zocht. Of tenminste bijna. Ik zou graag de site van de aanbieder wrappen in een Iframe (o.i.d.) zodat de klant op mijn site blijfd. Het mooist was natuurlijk om de uiteindelijke zoekresultaten op mijn eigen site met mijn eigen lay-out te kunnen tonen en dan de boeking van de klant via mijn site te parsen naar de merchant In mijn geval zouden dat touroperators zijn). Een voorbeeld van wat ik bedoel vind je op http://www.cofman.nl Zij maken gebruik van de db van www.dancenter.com maar tonen alles op hun site en ook de boeking gaat via hun site. Ik ben nog vrij nieuw in de hele affiliate toestand en weet dus niet wat er precies mogelijk is en wat niet.
maar in ieder geval; Keep up the good work!
Subscribe to this Thread |
Re: links naar aanbieder wrappen
Ingezonden zondag, 04 juli 2010 door Bram
Over het wrappen van pagina's heb ik meer vragen gekregen. Zelf geloof ik er nietr zo in vandaar dat het er nog niet inzit. Daar ontwerpkeuzes ( de wijze waarop nu doorgestuurd wordt ) is het helaas niet helemaal triviaal om er een wrapper aan toe te voegen. maar ik ben er mee bezig.

Heel veel websites bieden echte boekmogelijkheden, maar de daarbij behoorende website is een stuk ingewikkelder dan een affiliate site. Denk aan het soapen van beschikbaarheids data en prijzen.
Re: links naar aanbieder wrappen
Ingezonden zondag, 04 juli 2010 door hans pumpel
Hoi Bram,
Dank je wel voor je snelle en duidelijke antwoord.
Ik wacht gewoon of het wrappen gaat lukken (het lijkt me toch leuk, eigenwijs als ik ben ;-) ) for the time being ga ik zelf eens iets proberen. Aangezien ik echter niet zo goed ben in PHP verwacht ik er niet al te veel van. Maar je weet maar nooit. Als het mocht lukken laat ik het weten.
Groetjes,
Hans
Power by Simplest Forum - Copyright Ambitionality Software LLC 2008. All rights reserved.

Doneer

Donate $10, $20 or $50! This plugin has cost me countless hours of work, if you use it, please donate a token of your appreciation!