Old dutch Forum: Algemeen
Dit forum is gesloten. Het nieuwe is hier te vinden. Er is wel nieuwe registatie nodig. ExcusesTerug naar de Forum Lijst >> Terug naar de Lijst Onderwerpen >> Bekijk alle berichten
Waar vind ik feeds.php
Ingezonden zondag, 14 februari 2010 door Peter Mast
Ik ben een Starter in Affiliate Land?

Op advies "affiliatefeeds/productfeeds voor Joomla!" geinstallerd, en nu alles aan het uitproberen.
Nu kloppen de gegevens in de verschillende menu's niet.
Ik heb begrepen dat ik in feeds.php aanpassingen kan maken. Maar waar kan ik deze vinden.

Wie kan mij helpen
Subscribe to this Thread |
Re: Waar vind ik feeds.php
Ingezonden zondag, 14 februari 2010 door Bram
welke gegevens kloppen niet?
Ingezonden zondag, 14 februari 2010 door Peter Mast
Aangepast: zondag, 14 februari 2010
Bedank voor de snelle reactie,

In het zoek menu: land, regio e.d kloppen de zaken niet. Kan ook aan mij liggen want ik ben ook dingen aan het uitproberen...
Kijk maar even op geldmaker.nl daar heb ik 3 bedrijven aangemaakt.

Heb inmiddels de root naar feet.php gevonden. (middels artikel in dit forum)
Ingezonden zondag, 14 februari 2010 door Bram
Dag,

in het adminpanel voor de component zou ook een link 'callbacks/feeds.php' moeten staan. Dat is inderdaad het script waar je functie in kunt zetten om de data te manipuleren.

Je weet de feeds wel uit te zoeken om mee te beginnen, geen van de drie heeft de landen info op normale manier in de feed staan.

Die van aanzee is nog het makkelijkst aan te passen.: zet country_of_destination in Select1 in de feed configuratie en vervang in het veld 'callback' generic_cb door isoreizen_cb
Power by Simplest Forum - Copyright Ambitionality Software LLC 2008. All rights reserved.

Doneer

Donate $10, $20 or $50! This plugin has cost me countless hours of work, if you use it, please donate a token of your appreciation!