Old dutch Forum: Algemeen
Dit forum is gesloten. Het nieuwe is hier te vinden. Er is wel nieuwe registatie nodig. ExcusesTerug naar de Forum Lijst
>>
Terug naar de Lijst Onderwerpen
>>
Bekijk alle berichten
categorieën samenvoegen
Ingezonden dinsdag, 09 februari 2010 door wh
Ik heb op mijn site de volgende categorieën:
Abonnement
Abonnement GSM
GSM
GSM met abonnementen
Losse toestellen
Verlenging GSM
Zoals je ziet zit hier nogal wat tussen dat samengevoegd kan worden.
Ik weet dat er in de documentatie meerdere manieren staan om dit te doen, maar hier kom ik na uren prutsen steeds niet uit.
Daarom: kan iemand me de simpelste manier geven om dit te fixen?
Ik gebruik maar 6 feeds dus wat eenmalig tikwerk is geen probleem als dat het eenvoudiger maakt.
Abonnement
Abonnement GSM
GSM
GSM met abonnementen
Losse toestellen
Verlenging GSM
Zoals je ziet zit hier nogal wat tussen dat samengevoegd kan worden.
Ik weet dat er in de documentatie meerdere manieren staan om dit te doen, maar hier kom ik na uren prutsen steeds niet uit.
Daarom: kan iemand me de simpelste manier geven om dit te fixen?
Ik gebruik maar 6 feeds dus wat eenmalig tikwerk is geen probleem als dat het eenvoudiger maakt.
Re: categorieën samenvoegen
Ingezonden dinsdag, 09 februari 2010 door Bram
Hoi,
ik heb geen idee wat je gedaan hebt, maar de makkeljkste manier om feeds te groeperen is ze dezelfde 'groep' te geven. DAt is het veld Select0 in de feed configuratie.
daarna maak je voor elke categorie een menu aan, bovenin staat de 'hoofd selectie' hier neem je dan Select0 en tik je daaronder de groep die je wilt
(excuses voor de naamsgeving-chaos, dat is historisch ontstaan)
ik heb geen idee wat je gedaan hebt, maar de makkeljkste manier om feeds te groeperen is ze dezelfde 'groep' te geven. DAt is het veld Select0 in de feed configuratie.
daarna maak je voor elke categorie een menu aan, bovenin staat de 'hoofd selectie' hier neem je dan Select0 en tik je daaronder de groep die je wilt
(excuses voor de naamsgeving-chaos, dat is historisch ontstaan)
Ingezonden dinsdag, 09 februari 2010 door wh
Sorry misschien ben ik te vaag.
Mijn probleem is dit:
- ik heb feeds met items uit verschillende webshops (gegenereerd a.d.h.v. search op tradetracker)
- de ene shop gebruikt als categorie voor losse toestellen 'GSM' de andere 'Los toestel'
- daarom is mijn menu nogal een zooitje
Het liefst wil ik nu zowel de categorie GSM als Los Toestel onder één noemer hebben
Mijn probleem is dit:
- ik heb feeds met items uit verschillende webshops (gegenereerd a.d.h.v. search op tradetracker)
- de ene shop gebruikt als categorie voor losse toestellen 'GSM' de andere 'Los toestel'
- daarom is mijn menu nogal een zooitje
Het liefst wil ik nu zowel de categorie GSM als Los Toestel onder één noemer hebben
Ingezonden donderdag, 13 mei 2010 door Martijn Smit
Ik heb ook dit probleem, bij iedere feed is bijna de categorie anders, bijvoorbeeld, in de ene feed heet de categorie GSM Toestellen Los, en in de andere feed heet deze GSM Toestel Los
Je krijgt dan in je menu deze 2 onder elkaar te staan. Deze zou ik graag onder 1 categorie in het menu willen hebben, bijvoorbeeld GSM Toestel
Ik krijg het niet goed voor elkaar met de callbackfunctie, iemand een werkende oplossing wellicht ???
Martijn Smit
Je krijgt dan in je menu deze 2 onder elkaar te staan. Deze zou ik graag onder 1 categorie in het menu willen hebben, bijvoorbeeld GSM Toestel
Ik krijg het niet goed voor elkaar met de callbackfunctie, iemand een werkende oplossing wellicht ???
Martijn Smit
Ingezonden vrijdag, 14 mei 2010 door Bram
welkom in de wereld van de feeds, niets is hetzelfde.
voor losse gsm gebruik ik de aparte feeds. die geef ik dan 'Losse GSM' bij Select0 en maak daar een menu mee.
voor losse gsm gebruik ik de aparte feeds. die geef ik dan 'Losse GSM' bij Select0 en maak daar een menu mee.
Ingezonden woensdag, 14 juli 2010 door Martijn Smit
wat wellicht ook mogelijk is dat je door middel van een callback functie deze te hernoemen.
Ik heb dit geprobeerd met de bijgeleverde kleding_cb . Hier werken er maar een paar goed, als ik er meer dan 3 toevoeg in deze cb, dan werkt het niet.
Ik heb dit geprobeerd met de bijgeleverde kleding_cb . Hier werken er maar een paar goed, als ik er meer dan 3 toevoeg in deze cb, dan werkt het niet.